Dålig uppdate

Hejhej bloggen !
Sry för dålig uppdatering. Håller just nu på att messa med massa olika,
annars har jag tråkigt. Skulle igentligen gå hem efter skolan och plugga men
träffa massa andra istället. Så den läxan jag skulle göra var att läsa i en tråkig bok.
Men har läst 2 kapitel nu så bättre än ingenting. Idag har jag vart hemma hos laura med tanya
emelie issa och jag, sen när vi var tvugna att gå gick tanya hem och issa emelie och jag till
pizzerian och åt pizza. Muums :) Aja sen åkte issa hem för att träffa några andra och ajg och emelie
åkte till björkhagen och MESSa typ bara.. haha nördar (a) Sen träffa vi natou och vi gick till frididsgården där och träffa några. Typ emelie och några i 8an. Sen åkte vi hem. Ska typ läsa lite mer snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback