godmorgon

Godmorgon alla läsare, sovit gott? det har iallafall jag :)
Är så glad för idag äre fredag och jag ska vara med emelie tanya. Det var skitlänge sen jag var med dom.
Iallafall tanya :/ aja ska allafall träffa dom coh vi kommer ha kul som vanligt. Jag kommer inte orka vara
så många eftersom jag var sjuk igår. Men såklart vill man ha kul ändå. På söndag åker jag till mina kusiner med tåg. Haha helt själv också, första gången så måste vara uppmärksam. Whatever nu ska jag försöka ringa emelie
och se om hon är vaken. Haha tror jag inte men värt ett försök. Apropå headern så håller jag på att fixa en men det kan ta ett litet tag, men den kommer någon gång i slutet av påsklovet. Puss§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback