Godmorgon 13/8-10

A godmorgon, vakna typ för ett tag sen av att det ringde.. suck !
Hade ju kunnat sova längre. Och som ni ser så är min blogg typ klar nu eller en sak bara. Det är att jag ska fixa bubblor runt mina inlägg som sofie har, men lite mindre om man säger så. Någon som är bra på det ? Då kan ni antingen skriva på msn, asså ni som har den och ni som inte har den kan skriva en kommentar.

Idag är det iaf sista dagen på ung08 2010 :( och då ska ja såklart gå. Men imorgon är det ju Thevoice där och jag som så gärna ville gå. men som jag kanske sa så ska jag sitta barnvakn -.- Jippiiii! :( Aja thats life. Och jag som har längtat till den här dagen hur länge som helst men man får helt enkelt bara ge upp med tjatande för ja kommer inte få :/ Mm men idag ska jag dit med ylva som vanligt tror jag, och laura. Sen kommer jag ju möta folk där osv. Men vi ses ikväll sötisar.

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback