inget inlägg igår

Mornmorn :)
Vakna kanske vid 7 av att mamma väckte mej! Jag gick upp och åt frukost. Sen började jag göra mej i ordning, för det är ju skola idag :(. Igår var det rätt skön dag för vi var bara där i typ en timme, ellr knappt det :o. Och idag börjar jag nio och slutar två. Vi ska typ fixa våra skåp och göra allt det nödvändiga. Och imorgon ska vi bada, och inte kul för mej eftersom jag är så förskyld och får inte vara med :(! Menmen, får väl typ kolla på ellr nått -.- haha . Efter skolan drar jag & ylva till vår gamla skola och väntar på emelie tills hon slutat ( hon slutar  halv fyra ;s , shiit på hennes andra dag ..) och då åker vi till globen och fixar emelies skor xD. Vi skulle köpa lite grejer till och fixa den sen hemma hos henne. Mne skriver mer ikväll sötisar :)!

naaw älskling va söt du är !! <3<3<3<3♥

Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback