landet biatch ;)

Nu sitter jag på landet, juste så kom ja på att jag glömde säga att jag skulle hit idag och va här imorgon också.
Fast ska hem imorgon kväll för de kommer typ bli dåligt väder. Men hoppas inte det för det har typ regnat den senaste veckan :/ Men idag var det iaf fint väder och rätt varmt. Haha och det visste ju såklart inte jag eftersom det har vart dåligt väder hela veckan så jag tog på mej mörka jeansleggings, linne, långärmad tröja & en tjocktröja.. haha det va inte skönt kan jag säga xd. Aja nu ska jag snart äta sen ska ja kolla på tv och äta chips.
Vi får se om vi ses mer ikväll men då vet jag inte vad aj ska skriva så det kanske inte blir något inlägg.
Men om inte så blir det såklart nått inlägg imorn. Vi ses :)

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback