mornmorn

Godmorgon , vakna för ett tag sen eller för typ en kvart sen. Idag är det the voice :( och jag ska inte gå för jag ska vara fcking barnvakt -.- , typiskt mina föreldrar att boka in något jag väntat på hur länge som helst. Det var likadans på valborg.. då kom mina kusiner och jag som skulle festa ute hela natten med mina kompisar , men nääää! Samma sen med pride festivalen då hade ja gjort illa tån och kunde få på mej en sko, men näää tat lungt med tån. Ååh jag har längtat efter the voice hur länge som helst och här om dagen sa dom att ja skulle va det, kunde ni inte valt en annan dag.. precis just lördag den 14aug NÄR DET ÄR THE VOICE? haha ska tat lungt nu men a som sagt så ska jag vara barnvakt idag så jag kan inte updatera ikväll så imorgon blir det. Om ni undrar.

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback