hata söndag

SHUUE bloggen !

Nu har jag kommit hem från att vara ute med ylva&natou
Idag vakna jag vid halv elva och hick upp och satte mej vid datan. När tanya ringde börja jag göra mej i ordning .
När hon kom så satt vi vid datan och såg en video som jag lägger upp snart. Och när klockab var halv ett gick vi ut och köpte bio - biljetter för vi skulle se på alvin och gänget 2. Och vi köpte godis och läsk. När den börja var det typ bara vi två som garvade lite då och då.. xd
Nären va slut börja vi gå mot laura, där var emelie för hon hade sovit över där. När vi var tvugna och gå gick jag tanya och emelie till hennes pappa o satt vid datan och typ flumma som vanligt. Natou messade också och fråga om vi ville göra ngt och vi var med henne och vi mötte issa&ylva i centrum och vi var ju såklart med dom också då :p Sen när alla var tvunga och gå vare bara jag ylva&natou kvar så vi åkte lite tub , och sen hem. Nu har jag ätit och ätit efterrätt, muums ! Vi ses imorgon.. ååååh då äre måndag, fan va ja hatar söndagar dom e så tråkiga!
Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback