Shasha!

Hejhej bloggeen ;*
Nu har jag kommit hem från att vara ute med ylva och sofie.
Idag vakna jag vid kvart i elva och gick upp och spela ds, haha ni tycker säkert att ajg e värsta nörden som spelar det men men jag har faktiskt spelat de 3 gånger xp aja sen kom Ylva och Emelie till mej och vi åkte till farsta. Vi köpte lite saker på lagerhouse, och åt på donken. När vi var klara åkte vi till kärrtorp. Juste emelie köpte löständer och ägg&bacon plåster som vi tog på oss. Och alla på tuben glodde på oss ! HAHA vi är så skämmiga xd När vi kom till kärrtorp stog tanya coh issa där nere och börja skratta när domsåg oss! Haha vem gör inte det när man ser sjuk ut?! Iallafall vi gick till ip en stund och senare till mej, vi såg på film medans tanya och issa satt vid datorn. dom filmerna vi såg heter Bratz .. ahha och sen bert (lol) xd Sen gick Emelie hem och vi andra körde mörka "lägenheten" och alla var typ AS rädda förutom jag som typ gick själv i hela lägenheten! Sen skämta vi lite vid datan och hade kul. När alla gick förutom Ylva åt vi tacos och ringde Sofie. Vi  var emd henne lite här och där.. (: Och nu är jag hemma. Ska nog se en film eller någonting nu. Ha en bra kväll.
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback