20:57

Hejhej!
Hemma från emelie och vi såg på tv och åt chips.
Idag vare skola och det är FREDAG! D: äntligen, och vi hade no, so och slöjd och lunch.
Efter skolan åkte jag tillsammans med ofelia till centrum coh jag vänta på att emelie skulle komma.
När hon kom så var issa, ylva, nathalie och emelie där fast nathalie gick hem medans vi gick till emelie.
Sen efter ett tag kom tanya och sen elioth. Vi snacka före mesta och hade på musik. När ellioth precis kommit sminka vi honom till en fjortis, haha! Han blev "jätte" snygga xd Sen tog vi massa bilder som jag kommer med snart. När vi var klara och han tvättat bort sminket gick vi till centrum och köpte chips. Sen var alla tvungna att gåså emelie , ylva och jag tänkte ta bussen till emelie.. men ylva hade inget busskort eller remsa så hon fick inte åka med, jävla surgubbe. Sen när vi gick av höll han på att köra på emelie han var ungefär 5cm ifrån att köra på henne.. :s idiotjävel. Aja sen kom vi till emelie och såg på tv ooch åt chips och drack läsk. Sen fick jag lite mat också, sen vid tio över gick jag hem och snacka med ylva i luren. Resten av kvällen ska jag typ mysa och se film kanske.. så ha en trevlig fredagkväll! :p
Puss/emma


haha (L) toffsarna var emelies idé xd

härom dagen när jag hade tråkigt (:

hade tråkigt! :p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback