Farsta !

Hejhej!
Idag som sagt har jag vart i farsta och jag köpte två saker -.-
En väldigt färgglad tröja från bikbok 299 :-
Och ett läppglans från cubus 15 :- (I<3Rea)
Sen var det ett par dårar där som typ peka finger åt oss hela tiden, haha omg vad fula dom var höll på spy -.-
Sen åkte vi hem och åkte till abbi, vi börja sen en film som heter Hot chick, fast i mitten var jag tvungen att åka hem men jag visste ändå hur den sluta. Så pappa kom och hämta mej och jag åt och nu sitter jag här vid datan som jag kommer göra hela kvällen.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men jag fråga ylva och hon ville inte vara fler än hon, så aja får väl ha tråkigt :/
Puss/emma

jag i min nya

jag på gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback