förlååt..

för dålig uppdatering men har haft rätt mycke läxor den här veckan så har inte hunnit.
Idag har jag vart i skolan sen kom emelie, tanya och molly med tuben så jag mötte dom där och vi åkte till globen. Emelie hade med sej typ 3 000 så hon köpte massa saker som:

Helium ( som hon andas in så låter man jätteroligt ) för typ 400:- ( tror jag )
Sodastream ( stavning ) venne priset men typ över 600:-
Tröjor från bikbok 199:- st
2 linnen från bikbok två för 149:- 
Toffsar 19,50:- st
Läppglans 15:-
BjörBorg kalsonger 349:- ( till hennes brorsa som fyller år i februari )
Deo 40:-
2 Mascaror ena 175:- andra 165:- (tror jag)
Sen brunpuder 165:-
sen bjöd hon på lunch ( cheasburgare och en dricka )
sen till middag delade vi alla på 2 pizzor som hon bjöd på.
Sen åkte vi hem och åkte fel bussar och vi dampa lite osv xd
Lite senare åt vi middag på pizzerian och sen gick alla hem.
Snart ska jag göra So och No läxa, rätt lätta så det går snabbt. Men vi ses imorgon, och då lovar jag att jag är bättre på att uppdatera :p
Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback