Godmorgon!

Hejhej!
Jag vaknade för ungefär en kvart sen och då gick jag direkt till datan.
Igår var jag ju hos mina kusiner och där hade dom köpt det nya ps3 så vi spela det och körde buzz.
När vi åkte hem var klockan kvart över 9 och vi kom hem klockan kvart i 10 kanske, och då satte jag igång en film och såg den tills typ kvart över elva. Sen tvätta jag bort sminket osv, sen la jag emj i sängen och messa med några. Sen vakna jag idag och idag blire farsta med abbi, men idag ska jag ifall köpa ngt har jag bestämmt. Och jag vet precis vad så jag berättar när jag kommer hem!
Puss/emma


Kommentarer
Postat av: Fridaa ^^<3

Vad köpte du i farsta?



// fridaah

2010-01-03 @ 18:29:27
Postat av: Emma (a)

Haha (:

Jag ska skriva i ett inlägg så kolla snart!

2010-01-03 @ 18:36:14
URL: http://hhemmagjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback