ingen rubrik

Hheeej
Nu är jag hemma från att vara med kompisar. Jag vakna ungefär kvart i 7 idag och gick upp en halvtimme efter (aa) sen gick jag upp och gjorde mej i ordning för skolan, när klockan var tjugo i åtta sjussa pappa mej till skolan och där börja vi med gympa sen gick vi igenom chemat, so, svenska och sista lektionen var bild. Sen tog jag tuben hem sällskap med några och dom gick av i bagis och jag i kärrtorp. Direkt efter gick jag till min gamla skola och väntade på Tanya, Emelie och Laura. När dom slutat gick vi till centrum och var med några där. Haha när jag och Laura var inne i godis affären såg vi Emelie och Tanya springa emot oss sen halka Tanya och råka sparka till Emelie så att hon också halka, och där låg dom mitt på centrum och garva ashögt ! haha snacka om att jag garva!! När dom skrattat klart gick vi till Laura och när klockan blev halv 5 var vi tvugna att gå hem för laura skulle åka till björkis på intervju. (stavning) Tanya, Emelie och jag gick mot centrum och då gick jag hem medans dom gick till Tanya.. och nu har jag ätit och ska snart göra mej i ordning för friidrotten som börjar kl 7. Måste dra.
Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback