issaa <3

Tjena mitt bena :d
Haha men idag när jag kom till issa satt vi vid datan ett tag och sen var issa tvungen att fixa sej och börja städa sitt rum medans jag satt vid datan.
Efter det kom några gäster hem till dom som jag inte kände, sen kom hennes brorsa som fyller 20 idag! Vi åt mat och åt tårta (inte jag eftersom jag inte gillar tårta) Sen öppna han presenterna.
Efter det gick issa och jag till datan och sökte på dödens våning (spanska) på youtube och satte oss i sängen. Haha vi skrek som fan varje gång det var läskigt ! xD Sen var jag tvungen att åka hem så när jag kom hem så satte jag men direkt vid datan. Juste innan jag gick till issa skulle jag skriva ett inlägg men det gick inte för datan dampa så stängde av datan. Men nu vill jag vara med nån kompis igen för har så TRÅKIGT! Vi ses.
Puss/emma


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha , man fattade inget i början (:

Men hallå den där dödens våning , issa pratar om den hela tiden , e den bra ? älskar dej<3

2010-01-05 @ 20:11:16
URL: http://issanasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback