Morgon!

Godmorgon sötnosar !
Nu har jag vaknat fast jag gick och la mej rätt sent.
Men iaf nu ska jag berätta om gårdagen. Tanya kom till mej när jag sminkade mej så hon satte sej vid min dator.
När jag var klar kollade vi på bilder på min data medans tanya snacka med filip i tellen. När filip kommit till kärrtorp börja vi gå mot emelie. Vi mötte henne på halva vägen, då börja vi gå mot tanya och såg en film som jag inte vet vad den heter xp haha men sen kom issa mitt i filmen. Sen mötte vi ellioth i centrum och ylva lite senare. När vi gick ut och då hände det lite grejer, och sen gick vi till tanya och sminkade oss jättemycket och tog fotton. När jag skulle äta fick issa också äta hos mej, meadns tanya och emelie sminkade sej mer i mitt rum. Vi hade gäster också. När vi var klara gick vi ut och hade asroligt. När issa var tvungen att gå hem gick alla också hem. Jag till mej och såg e film och åt 2 glassar. När jag såg klart den somna jag.

Idag ska jag kanske åka till farsta med någon. Vet inte vem, och det är ju söndag idag.. BLÄ jag hatar söndar för då händer det inget !! Men skriver kanske mer ikväll om dagen.
Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback