Pulka sen globen !

Hejhej,
som sagt så var idag och jag ute och åkte pulka och det var ASkul men var isklall och blöt om röven eftersom vi ramla hela tiden. Efter det tänkte vi lite vad vi skulle göra och jag kom på att vi kunde åka till globen. Så ida gick hem till sej och jag till mig och sen messa hon när jag skulle gå ut och sen åkte vi till globen. Där gick vi direkt till donken för att köpa glass och det var gott. Sen flumma vi gärnet såklart! Sen kolla vi lite i affärer och tog foton lite här och var på oss. När vi tröttna åkte vi hem, då var klockan halv 6 :p så jag gick till mig och hon till sej. När mamma kom hem handlade hon matsäck till mig eftersom vi ska till naturhistoriska museet.. men men nu måste jag dra. Har lite saker att göra. Jag ser 2 1/2 men på 3 an! :p hejdåå
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback