rubrik

Hejhej,
Först vill jag säga att jag är SÄMST på att komma på rubriker.. så jag tänkte ge några förslag på vad jag ska skriva. Men idag har jag iallafall vart i skolan och efter mötte jag emelie, issa tanya nathalie och några till som ja inte var med.. Vi gick mot issa och på vägen dit var det ett hus där det ekade musik ( vi kännde dom som bodde där ) så vi stanna utanför och fråga om vi fick komma in, fast vi fick inte ! xd så vi fortsatte gå hem till issa. När vi kom fram så åt vi pannkakor och flumma sönder som vanligt. Sen var vi tvungna att gå hem så jag och tanya gick till henne medans hon åt så lyssnade jag på älsklingen Erik grönwall. När hon ätit klart började vi kolla på en film som heter Hot chick fast vi spola till slutet. När vi sätt dne gick jag hem och nu på kvällen ska jag sitta vid datan och kanske se en film. Men jag gör snart Svar på tal så fortsätt kolla. Så ha en trevlig kväll.
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback