snabbis

Hejsan!
Nu ska jag bara skriva lite snabbt hur dagen vart. Okej den har vart bra o kul.
Först var jag i skolan och det var som vanligt sen gjorde vi ett prov som jag gjorde på 45 sek för jag kunde alla utan till. Sen gick jag ewelina, bella och abbi till tunnelbanan och åkte till kärrtorp. Där gick vi först och handla choklad och sen till min gamla skola. Där vänta vi på att dom skulle sluta och så fick dom träffa laura som också ska börja i samma skola. Och vi träffa några till som issa, sen gick vi till centrum och issa följde med och var med oss. När ewelina och bella skulle hem så gick issa, abbi och jag till issa coh chillade där ett tag. Vid tio över 6 kom min pappa och hämta mej och abbi så vi lämna av henne hemma hos henne. Och nu har jag vart hemma ett tag och ätit. Resten av kvällen ska jag chilla och prata i luren med laura. Vi hörs imorgon, Jihoo det är fredag då ! :D
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback