söndag

Hejsanhejsan.
Nu har jag vaknat och jag gick och la mej klockan halv 2 igår.
Vi åkte till dom vid tjugo över tre och där bjöd dom på mat och sånt, lite senare på kvällen körde vi mario cart Wii och sjöng singstar (a) när vi tröttnade så gick vi ut och bada i deras bubbelpool. Asså den var så skön och lyxig för den lös i olika färger och den bubblade jätte mycket. När vi var klara dushade vi och sjöng lite mer singstar.
Efter det gick vi ut till min syslings egna hus ( ett jättelitet hus ) och såg på Bert. När min mamma kom in och sa att vi skulle åka hem var klockan kvart i ett. Så vi åkte hem, sen när vi kom hem gjorde jag mej i ordning och somna. Och idag vakna jag vid 11:05 och messa några om dom ville göra ngt. Men har inte fått svar än .. men jag skriver mer ikväll om vad jag gjorde idag och så.
Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback