Svar på tal.

Postat av: Lo/sofieB

hur är den nya skolan du har börjat i
är maten bra
har du fått många nya vänner
hur är lärarna
 
Svar:
1: Den är bra och jag trivs mycket bättre
2: Ja den är jättegod
3: Ja många
4: Dom är rätt bra
______________________________________

Postat av: Lo/sofieB

fin blogg :)
Från Emma: Tack! :)
____________________________________________

Postat av: Linda Lindstrand

Hejhej :)
använder du bh?
Vad för smink använder du ?
Vad väger du ?
Anser du dig själv som kaxig bakom skärmen eller tar du allt ftf ?
Är det sant att du sprider rykten om folk?
Svar:
1: Ja
2: Mascara kajal lite puder och ibland ögonskugga
3: Jag vet inte riktigt, har inte vägt mej på jättelänge
4: Asså fattar inte vad du menar med ftf men jag är inte kaxig bakom
skärmen, och jag tar allt på riktigt.
5: Nej det är inte sant(?) vad har du fått det ifrån?
_______________________________________

Postat av: e

Trivs du i nya skolan? (min) ;p
Är du kär i någon?
Finns det någon snygging här i skolan då? :)
Svar:
1: Japp
2: Nej inte just nu
3: Haha nej faktiskt inte :p
_______________________________________
Postat av: Fia

Okej här kommer lite skumma frågor eftersom jag är sååå sneeel !!
1. Vad tycker du om mig? (A)
2. Varför bytte du skola?
3. Varför namnet hemmagjord?:P
VARSEGOOOD!
Svar:
1: Vet inte vi är ju inte vänner
2: Gillar inte den skolan och jag lärde mej inte någonting
3: Haha jag tyckte att det var kul namn xp
________________________________________
Postat av: Sofie<3

Heyy!
Vem är din bästa kompis?
Vilket är det bästa minnet med mig?
Vad tycker du om mig?:D
Svar:
1: Jag har många och jag tror du vet vilka
2: Jag vet inte vi har jättemånga, men kanske när vi var på mitt
landställe och varje gång jag vart med dej har vart jättekul.
Och när vi badat alla gånger
3: Du är shysst rolig :)
_________________________________________

Postat av: issa

SAAAJKOOO TAANTEEEN !!
okej , nu ska jag vara seriös, men det går ju inte.. hahaha :)
jaja
* do you like me ' put your hands up '
* är jag cool ? ' hey sexi lady, i like your floo '
* hur är det i den nya skolan? haha finns det någon sajko tant som lärare? (A)
* vem är bäst; sajko tanten, barnhems tanten, jesus tanten .. finns det någon mer? :)
haha ha det bra sajkis
puss
Svar:
1: Haha såklart jag gillar dej gumman
2: Såklart du är cool, haha xp
3: Haha det är bra och jag har ingen sajkotant som lärare tyvärr xd
4: Always sajkotanten (a)
_________________________________________


Postat av: fridaa

hejhej nu kommer några frågor..
* vilken skola började du i?
* vad skulle du göra om din bästa vän dog?
* om någon kunde ditt lösen på din blogg och tog sen bort din blogg.. vad skulle du göra då ? :)
Svar:
1: Björkhagens skola
2: Ehm typ dö.. eller typ inte kunna leva längre
3: Bli ledsen såklart :/
_________________________________________
 
Postat av: sandriis <3

- Vad skulle du göra om di vann en miljon?
- saknar du inte din gammla skola? :P
- har du blivit av med någon i din släkt detta år?
Svar:
1: Spara och köpa lite saker
2: Nej det gör jag verkligen inte :p
3: Nej inte detta år
_________________________________________

Postat av: ylva

hmmm..
vad ska man fråga ?? ;o
* har du ngn kille i din skola nu (:
Svar:
1: Nej det har jag nt (:
_______________________________________________

Postat av: Anonym

är du kompis med Sofie Melin?

Svar:
1: Ja det är jag, vadårå? :o
_________________________________________

Postat av: Nathalie

tjatja emma pemma (a'
*har du en ny "bästis" i nya skolan ?
*saknar du stunderna jag var med på skolan ?
*elskar do mej ? ( hahha LADY GAGA!! )
*gillar du korv?
*data eller mobbe?
*senap eller ketchup
*bröst eller rumpa?
*vem saknar du mest från gamla skolan? ( ta nte mej)
*e du vara sakna mitt liv sammansatt i ditt liv?? ^^
*man eller mus?? (a'
*vad för storts musik gillar du?
*klubba eller tuggummi ?
*ninja turtels eller my little ponny ( säg inte inget)
*fred på jorden eller mat på borden?
ne jag pallar inte mer , kanske fortsätter senare , ska äta middag nu XD<33
Älskar dig så jävla mke Emma<3
Svar:
1: Nej det har jag inte
2: Haha såklart (a)
2: Ja det gör jag
3: Haha ja
4: Mobbe för man kan gå in på internet med mobilen så solklart mobil.
5: Ketchup
6: Bröst xp
7: Vet ej saknar typ ingen, för jag träffar ändå alla varje dag typ :p
8: Haha fattar ej ..
9: Jag e man som älskar mus ( haha sean banan XD )
10: Har inte direkt någon stil kan lyssna på lite olika 
11: Tuggummi (L'
12: My little ponny soklart (A)
13: Vet inte men helst fred på jorden
_________________________________________________

Postat av: Amanda<33

Heejhej :D
* Hur många gånger har du flyttat?
* Hur många syskon har du?
* Är dina föreldrar skilda?
* Är du kär i någogon i din nya skola?
* Fått några kompisar i din nya skola?
* Hur lång är du?
* Brukar du se på Mtv?
* Vad är ditt favorit tv pogram?
* Är du kompis med ylva ahlberg?
* Hur många skolor har du gått i?
Svar:
1: En gång när jag var ett
2: En store brorsa
3: Nej dom är tillsammans
4: Nej det är jag inte
5: Ja många
6: Vet ej kanske 158 cm :p
7: Ja ibland när det inte är något bra på tv
8: Vet ej gillar många
9: Ja det är jag
10: Två den jag går i nu och den innan
____________________________________________

Postat av: Anonym

Hej!
1 sajknar du någon just nu?
2 ofta du är vän med ylva om du nu e det
3: hur ofta brukar du raka din armhåla? XD
haha jag vet lite konstiga frågor men ändå något:D
 
Svar:
1: Hej inte just nu
2: Ja varför skulle jag inte vara det? :o
3: Ehm vad är det för fråga? xd
____________________________________________

Postat av: tanya

Hejj
vem gillar du mest? :)

Svar:
1: Gillar ingen mest jag gillar många :)
__________________________________________________

Postat av: clariiish :)

Heeeeej!
*varför bytte du skola?
*har ni haft något prov än?
 
Svar:
1: trivdes inte och lärde mej ingenting
2: Ehm .. typ 1 fast vi ska ha prov snart :p
____________________________________________

Postat av hilma :))))

hejhej :)
1. Varför bytte du skola ?
2. Vad använder du för smink ? Vilka märken och så ?
3. Vad tycker du om mig ?

Svar:
1: Samma som där uppe
2: Ehm typ olika kan inte dom utan till, och jag skrev där uppe vilket smink jag använder.
3: Du är shysst rolig och man akn lita på dej :p
____________________________________________
Postat av: Elin

hejsan ! :)

1, är din nya skola bra?
2, om du fick en önskan, vad skulle du önska dig då?
 
Svar:
1: Ja den är jättebra
2: Att jag fick en miljard xd
____________________________________________

Postat av: cecilia

tjabba jag har bara en fråga asså jag känner inte dej så
kan du säga tre egenskaper om dej? :)
Svar:
1: Typ rolig snäll och omtänksam haha nej men jag vet inte..
du kan fråga mina kompisar :)
____________________________________________

Tack för att ni kollar min blogg och att ni frågade så många frågor.
Fortsätt läs den och häng med så ses vi.
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback