SÄÄÄMST UPDATE!

Förlåt förlåt förlåt, :(
jag vet sämsta updaten, men har faktiskt vart på camping.
Och såklart så trodde jag att vi skulle hem på lördag, men vi åkte hem och sen till landet.
Trodde också att vi skulle hem dagen efter men vi stannade tills idag kväll :'( fick inte ta med datan heller.
Aja det har iallafall blivit jättevarmt i vattnet på mitt landställe typ 25+ så jag bada typ hela tiden.
Sen har jag också ätit miljoner glassar, nejdå men många så att jag sprack. Haha aja fick typ inte ha datan så länge så jag kan inte skriva mer men mer blir det imorgon :). Men ändå det är sommar då ska man vara ute?!

Puss/emma

Kommentarer
Postat av: hilma

vart har du landställe ? svara gärna i kommentar på min blogg. :)

2010-07-30 @ 18:47:41
URL: http://hhilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback