Ansiktsmask

Hejhej kära läsare.
Idag har jag haft friluftsdagvid hellasgården. Där gjorde vi massa olika grenar som typ bygga upp tält och grilla och veta vad man ska göra om man såg någon nästan hålla på dö i skogen eller något. Sen efter stanna vi vid skolgården ett tag typ en halvtimme tjugo minuter och typ chilla. Sen mötte vi tanya och emelie vid tuben och det finns som en springa i marken där jag tappa mitt batteri och mitt tanjentbord till mobilen fast tanya fick upp min, (loveu) haha tack ! Sen drog vi till laura och typ solade och hade kul. Sen kom issa och hon och tanya testade sina avslutningsklänningar medans vi andra sola, ( eller inte jag xd ) När emelie och laura skulle bada i lauras pool drog vi andra för jag skulle på resturang för att fira min brorsa. Han fyller 17år, grattis gubben. Aja och nu har jag kommit hem, ska typ sätta på en ansiktsmask i ansiktet nu, haha lägger upp bilder sen. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback