hes & ont i magen

Godkväll läsare. Har väldigt ont i magen och är väldigt hes för jag har vart på grönan. Och imorgon blir det inte för då ska jag vila och sen på kvällen blir det kusinerna i värmland. Jippi xd Aja idag så har jag vart på grönan med tanya emelie jonatan och emil. Vi var ojämna så vi åkte själva ibland. Där träffa vi också ylva sofie och tove. Fast mest tove, sen träffa vi issa och marcela som vi också var med. Vi hade fettkul ;) Sen åkte vi hem ungefär kl 6 jag och ylva, medans dom andra åkte hem 5 typ. Sen var ajg med ylva och hade jättekul utanför min gamla skola ( på skolgården ) vid gungorna. Sen drog vi hem till henne och satt vid datan och flumma (?) sen vid halv 10 börja vi gå ( ylva gick en bit med mej ) och sen hemma åt jag och nu sitter jag vid datan. Ska nog se en film eller något snart för jagmår inte så bra :( Aja whatever :p Vi ses imorgon . pusspuss§


Kommentarer
Postat av: ylva

krya på dej älskling, HAHAHAHAH ofta "krya på dej" XD

pusspuss

2010-06-11 @ 10:08:03
URL: http://ylvzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback