Hiss&Diss

Hiiiiss -

* Äkta vänner - dom finns alltid där för än och stöttar än när man behöver hon/han som mest. Dom falska kan dra åt helvetet. Älskar mina bästavänner.

* Glass - När man verkligen är sugen på något så funkar glass som bäst särskilt på sommaren när det är varmt. Då svalkar det.

* Sommar - Det finns ingen förklaring till varför jag hissar sommaren, den är helt jävla underbar. Det kan jag bara säga. Haha :)


Diiiiss -

* Falska vänner - Dom är så jävla jobbiga, elaka, störda, störande allt. Vet om många som är falska som nästan förstört mitt liv. Jävla fcking idioter.

* Höst - HATAR REGN och det är kallt och det blåser. Usch säger jag bara.

* Fjortisar - Töntiga, patetiska idioter är vad dom är. Vissa kan vara shyssta och vissa bitchiga och så. Typ alla kollar snett på än och allt. Skaffa er en egen stil istället för att låtsas vara en annan.

Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback