Home sweet home ;Pp

Tjena mittbena ;oo
Nu är jag hemma från grönan eller jag har vart ute med emelie, issa och ylva efter.
Jag och ylva var där först sen vid halv 3 kom sofie och vi åkte kattapulten säkert 5 gånger ;) Haha vadå beroende? Aja sen vid halv 7 åkte vi hem.

Imorgon hade jag ylva och emelie planerat att vi skulle på picknick och typ sola och bada men eftersom
att det ska regna imorgon så blire inte av. Asså seriöst vädret suger. Nu när det är sommar ska det ju vara jättevarmt och man ska ha tillgång att bli brun men man får helt enkelt åka utomlands hela sommaren :/.
Det blir antingen bio eller bara chilla med några kompisar. Och bilderna kommer typ imorgon det dampar nu så allt kommer säkert att raderas om jag försöker.

Pusspårumpandin/emmapemma♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback