jag försov mej ;ss

Hejhej sötnosarna där ute.
Åt precis .. haha sen middag jag vet. Men jag skulle igentligen äta donken mat men i årsta
mcdonalds vare kaos och det jobbade bara en där så dom köpte ingen mat till mej så jag fick
äta äcklig pytt i panna :/. Men är iaf inte hungrig mer. Imorse vaknade jag tjugo i 12 av att ylva ringde.
Haha tack vare henne så hann jag göra mej i ordning osv§ Aja sen gick jag till ylva sen kom emelie och vi
var hos ylva ett tag och senare drog vi till kärrtorps centrum med tub. Där kom issa på och vi fortsatte mot hötorget där såg vi på bio (dear john) och gud va bra filmen va asså grät typ hela tiden. Så den rekomenderar jag lungt! Sen efter så kolla vi på när alla soldater eller va de va som gick där kronprinsessan och daniel gick. Sen åkte alla hem vi var ute med hunden i 4 timmar och träffa massa och blablabla. Sen åkte jag hem och åt och sen var jag ute tills nu och ska snart gå och lägga mej för har ont i magen är är jävligt trött. Jag vet att jag skulle lägga upp bilderna på mej idag men det blir inte av med det, sry. Aja vi ses imorgon sötisar :)<3

Okej jag skrev igentligen allt det här för kanske en timme sen men var ute och hann inte publicera inlägget så det blev ett nu istället.

Puss/emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback