Laura älskling

Hejhej bloggen :)
Idag har jag vart i skolan och vi såg typ film i aulan som heter jallajalla, haha gud va rolig den va. Men lite snuskig för våra lärare var med och det var pinsamt xd. Aja den var iaf jätterolig garva typ hela tiden. Efter skolan stanna jag och laura kvar och hon gjorde ett prov och jag satt och väntade utanför med bea och ewe. När hon var klar satt vi där ute en stund för att vänta på Bella som hade bild och sen åkte dom hem till laura för att baka och jag var emd issa och ylva, vi var inne en lång stund och sen drog vi ut till hammarbybacken. Där tog vi lite bilder som ni kan se på issas blogg. Tyvärr så tog inte jag några bilder idag för min mobil ladda ur och ajg hittar inte mit laddare.. haha men jag får väl leta efter den sen. Aja sen åkte jag och ylva med tuben hem, jag gick av i kärrtorp och ylva av i bagis. I kärrtorp mötte jag emelie och tanya en snabbis fast jag gick bara och vinka lite. Sen gick jag hem och såg room radies ( stavning ) Har inte tid mer för jag ska fixa matsäcken till imorgon när vi ska ha frilufsdag på hellasgården. Vi ses pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback