morgon

Godmorgon alla sjusovare !
haha drev det är jag som är en sjusovare ;)
Idag ska jag gå till hellas med issa, ylva och nathalie och bada såklart. Men det måste vara över 18 grader för att jag ska bada.. haha annats är det skitkallt ;s Nejdå badar väl säkert ändå. Aja igår var jag med ylva i farsta och skulle köpa lite grejer, först skulle jag köpa en H tröja från ginatricot men deras sega dator kunde inte ta emot mitt presentkort så dom la undan den så ska jag åka och köpa den idag istället, suck. Sen köpte jag en bikini överdel och en slags bh. Sen donken såklart. Efter det åkte ylva och jag hem och gick först till henne och packade alla hennes badkläder och sen drog vi till mej för att lämna mina grejer och packade. Sen gick vi dit och det var så jäkla varmt så vi solade i kanske en halvtimmme innan vi hoppa i vattnet. Sen solade vi mer och köpte glass. Sen bada vi där lite senare vid 21 - 22 på kvällen. Tog också några bilder. Men dom lägger jag upp ikväll för jag ska lägga upp outfiten osvosv.

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback