morrn

Hejhej bloggen. Vakna för typ en halvtimme sen, åt frukost osv. Idag vet jag faktiskt inte vad ajg ska göra. jag ville ju vara med ylva men hon ska till fcking grönan när det regnar och är iskallt ute. Menmen hon väljer. Så jag får väl göra ngt tråkigt :/. Juste ikväll ska jag till värmland som jag sa igår och ska typ packa och göra mej klar inför det. Jag åker tåg dit med mi mamma och min brorsa. Vi stannar väl där hela helgen och sen fick jag stanna längre om jag ville fast jag vill inte, vill ju vara med kompisarna också? Ska ju ändå träffa dom den 7 juli också. Juste någon som vill göra ngt idag? Alla e ju typ upptagena så vem vill? Juste det måste vara ngn jag känner bra, isf skriv sms. Och juste jag ska vara med abbi i min skola, så kan tyvärr inte göra ngt med någon. Aja vi ses. Pusspårompan§


Kommentarer
Postat av: issa

mer uppdatering!!!

2010-06-15 @ 20:15:51
URL: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback