sent inlägg för dagen kanske

Som sagt lite sent inlägg :/.
Och ylva och jag var inte på grönan idag för det var så varmt så vi stanna hemma.
Eller vi åkte till tc och när vi skulle upp för rulltrappan där såg vi någon som ramlat med sin rullstol
ner för rulltrappan och var helt blodig och allt. Stackars tant :( Iaf där köpte jag ett par byxor som jag
visade förut från ginatricot och ett nagelack från kicks som var lite sommrig och nelon strumpbyxor :).
Efter det åkte vi hem till ylva och testade allt igen och sen bytte jag om och åkte hem och fixade mina jeans
och klippte dom så dom blev som shorts. Sen kom ylva igen och vi mötte upp emelie och issa som vi var med.
Vi gick till mitt kvarter och blev jagade av den där jävla fågeln igen xd haha kuuul ju tills en tant sa till oss :/
Då gick vi därifrån till centrum och då åkte issa hem. Och sen gick jag, emelie och ylva till fyren och gungade och lyssnade på musik. Sen vid kvart över tio drog jag hem och nu sitter jag här. Ska nog äta choklad ikväll och äta frukt (A) Haha sen går jag och lägger mej. Vi ses imorgon sweeties!

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback