äntligen hemma.

Hejhej, nu är jag äntligen hemma.
Jag tanya issa och julia var och såg Prinsessan&Grodan idag. Haha julia och jag garva så att alla kolla på oss. xd
Men man får helt enkelt stå ut med oss. (a) Aja sen skulle issa och julia hem så tanya och jag gick runt och vimsa lite här och var i kärrtorp. Vi hade tänkt att hyra en film fast det fanns inte någon vi ville se. Så vi gick hem till tanya och såg torkel i knipa (HAHA) fett rolig. Fast vi hann inte se så länge för emelie messa och fråga om vi ville följa henne hem och snacka och så. Såklart vi ville (?) Haha sen gick jag hem och läste klart min bok. Den va ju tills i morgon så var tvungen. Men iaf sen satte jag mej vid datan och snart ska jag äta. Hörs imorn (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback