bada

Hello bloggen!
Nu kom jag hem från att vart och bada.
Jag, issa julia och tanya åkte dit vid kanske halv 3 och hade grymt kul, Afast vi frös typ hela tiden. För bubbelpoolen var upptagen hela tiden så vi stog och frös i basängen, vi åt och träffa jossan och nathalie.
Vi var med dom ett tag men sen var vi tvugna att dra och då var klockan halv 6, och då kom vi på att julia skulle vara hemma klockan 5 så vi skynda! När vi va på tuben träffa vi ibbi och ngn annan tjej som jag inte känner.
Sen drog jag hem när vi kom till kärrtorp. Resten av kvällen ska jag spendera med min familj och min kära dator xd (a) Aja ha en trevlig kväll!


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: issa

bäst idag sajkotant (a'

<3

2010-03-03 @ 22:56:24
URL: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback