Hemma

Äntligen är jag hemma,
Som ni kanske vet så har jag vart i sälen och åkt skidor och badad i experium ( ett nytt badhus )
Det var jättekul :) Vi åkte bara skidor en dag för andra dagen börja det regna och så men det bärjar
ju bli vår nu så man fattar ju. Så vi åkte och bada istället. Men det var också skitkul och man skulle ha någon klocka på sig ( som lås ) så höll man den mot en sak och höll in sitt skåp så öppnades dörre automatiskt :>. Smart tycker jag! Hursomhelst idag har jag åkt bil hela dagen i 6 timmar, men när jag kom hem så var jag ändå med emelie och hade jätte kul, så rätt rolig dag. På tisdag har vi geografiprov ._. och på torsdag har JAG ett matteprov :/ skitjobbigt tycker jag. Vi hörs imorn

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback