as skön dag!

hejhej, idag sluta vi tjugo i tolv för vi hade ingen bild, haha YES! :D
Men men efetr det åkte laura och jag till vår gamla skola och vänta på emelie och när hon sluta gick vi hem till henne och åt glass. Mums, sen gick laura och jag hem till henne och gjorde läxan och hade fett kul. Sen var jag tvungen att gå hem och nu har jag precis läst i min nya fridatidnning och min nya kp tidning ;) och nu sitter jag vid datan. Tog också massa bilder idag.. fast alla får inte vara med för det tror jag inte laura villl xd haha men några bilder kan jag lägag upp iaf. Aja har inge mer att berätta. Fick också reda på att tanya ska få guldkort. haha bra ! :D<3
Det går inte att lägga upp bilderna idag för det laggar som FAN men skit samma lägger upp dom imorn istället. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback