Bestämmt!

Okej jag har bestämmt mej att jag har kvar bloggen. Det känns så tomt utan att blogga. Och jag kommer sakna bloggen. Aja idag ska jag till skolan och efter ska jag vara lite med kompisar, senare vid ungefär fyra så ska jag göra läxa tills fredag så att jag inte får rest. Har faktiskt ingen nu ;) Haha stolt. Ska också till grönan på lördag kanske, det beror på om det regnar. Om det gör det tror jag nog att jag stannnar hemma med ngn kompis, sen kommer ju Elin på kvällen och hennes familj. Tar såklart foton då. Menmen ska nog börja gå mot centrum snart så att inte laura får vänta för länge. Puss.

Lite foton också..

Laura stolt med ebbas skor :)

Jag :)

Nä juste ..

Haha laura och jag hade kul xd

Jeey beställde den i förrigår på nätet, ska hämta ut den på lördag :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra!

2010-05-05 @ 08:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback