dålig update :/

Hejhej förlåt för dålig update men har typinte haft tid för att blogga. Igår var jag på grönan med många och ska typ dit imorn också. Idag har jag vart på landet och solat och vart med min kusin. Det var säkert typ 29 grader. As varmt var det ifall. Vi åkte typ dit kl 11 halv 12 och åt där och var med några som vi känner. Sen åkte va hem kl 8. Efter det blev jag avsjussad utanför issa och hon var med nasse och sofie vi var med dom men sen så skulle nasse hem så hon KUTA hem. Och issa och jag tog lite bilder på oss som ni kan se på hennes blogg senare. Nu är vi hos issa och vi ska typ börja gå mot mej eller jag ska hem och dom går med mej en bit. Och sen kommer jag sitta vid datan och se på tv. Vi hörs imorn sötnosar. Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback