dålig update?

sorry.. är typ sämst på att updatera :/ men asså jag är typ upptagen med läxor osv. Har skitbrottom med att plugga nu men det får bli ett KORT inlägg. Igår var jag med några på ip och hade vattenkrig, eller asså jag var typ inte med xd. Sofie blev ASblöt och hennes tröja blev genomskinlig så att maqn såg allti under så alla killar typ öste på med vatten. Haha! Sen hällde alla killar vatten på julia också som blev dyngsur hela hon. Aja idag har det vart skola och vi har typ övat inför projektredovisningen vi hade på kvällen alltså testade kläderna, övade på våra repliker och fixa våra saker. Sen efter skolan åkte jag och laura till våran förra skola för att hämta lauras platttång och sen drog vi hem till laura och FLUMMA och hon gjorde illa mej på ett ställe xd haha AAAAAAAAAAAs ont gjorde det iallafall :/ haha lungt gumman :)<3 Sen märkte vi att klockan var 4 och vi gick/jogga till kärrtorp på en kvart och då vare 7 minuter kvar tills tuben kom så jag KUTA hem till mej och packa lite och lämna min väska och sprang tillbaka till tuben.. och jag hann det på 7 minuter.. SJU?! det tar kanske 3 minuter att gå till mej så jaag är impad över mej själv xd HHAHA :p Aja sen hande vi projektredovisningen och det börja 6-8 sen åkte jag med mina föräldrar till donken nära farsta och åt och nu ska jag pluuugga som jag skulle gjort för länge sen :/. aja vi hörs gullegrisar. Pussontheass!§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback