jag hjärta grönan

Hejhej :>
Idag har jag vart på grönan.. och jag våga åka INSANE :D och extreme fast den våga jag åka förra gången med men men. Jag var där med ylva nadja och emelie, fan va kul det var.. tog ju också många bilder men lägger upp dom imorgon för jag orkar verkligen inte idag. Vi såg också Emd ( dom typ övade till sommarkrysset som är imorn ) och kissie på vilda musen.. Haha hon kom men värsta sharlen på huvet så att ingen skulle se henne men den åkte av hela tiden så alla såg henne och ville ha autograf och ta bild. Haha föruotm jag och ylva vi sa bara hej xd Haha palla liksom :p Aja nadja åkte hem klockan 4 och emelie 5 och jag och ylva stanna kvar till halv åtta då min pappa hämta oss. Då lämna han av oss utanför tanya och vi gick till skolan där hon och massa killar va. Vi hade rätt tråkigt.. tills vi gick till kärrtorps gymnasium och där hittade vi köttbullar ligga på marken, men gissa vad vi gjorde? Haha vi hade köttbullskrig eller killarna kasta på oss. - Det regnar köttbullar (?) haha fan va vi garva :> Sen kvart i nio gick jag hem. Och ska snart gå och lägga mej är SKIT trött, jag gick faktiskt upp halv nio i morse. som jag sa bilderna kommer imorn. Juste nadja fyller tonåring imorn så glöm inte att gratta henne. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: isabelle svar;

haha nästan allt :D

2010-05-14 @ 22:33:49
URL: http://finanisa.blogg.se/
Postat av: nadja sötsak malmgren' <3

:) <3

2010-05-16 @ 15:41:48
URL: http://nnadjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback