måndag ^^

hejhej bloggen ! (A)
Vad har ni gjort idag? Själv har jag vart i skolan och tråkat. Åh jag hatar måndagar men ändå inte. Det dåliga är att det är början på veckan.. USH! Och det bra är att vi slutar tidigt.. 13:30 fast idag fick vi sluta 13:20 ! :)
Fett skönt. Efter skolan mötte jag och laura emelie, tanya issa, ylva i centrum vi gick till emelie och gjorde lite saker sen kom vi på att vi kunde åka och shoppa så vi bestämde oss för det och precis när jag skulle hämta mina saker ändrade vi oss och sa att vi skulle va kvar i tråkiga kärrtorp. Sen träffa vi massa killar och stog och snacka med julius som bodde i mitt gamla hus. Sen gick vi till ip och va där och lalala, sen va kvällen rätt lung. Och juste det har blivit skitfint väder här i stockholm. I lördags vare 35 grader i solen och 25 i skuggan.. VARMT?!?! Och det är ju bara maj. Men pallar inte skriva mer och jag tog inga bilder igår på grönan. Aja vi hörs imorn. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback