sry..

för dålig update idag, ska verkligen försöka bättra mej.
Idag har jag först vart med tanya och emelie, vi typ gick runt och snacka och hade skitkul. men senare vid typ halv 4 var jag tvungen att dra för att vi skulle få gäster. Eftersom min pappa fyller år idag.. grattiiis (a'
Aja då kom också VÄRLDENS sötaste hund som heter oscar/oskar.. haha menare verkligen skit söt! det kommer säkert en bild snart. Jag och min kusin gick också ut och gick med han och då träffa vi tanya, emelie, elias, ellioth och emil. haha alla tyckte säkert att han va skit söt, han va ju också bara 10 veckor. Sen när alla åkte så var jag ute med mina kompisar på ip. rätt snabb dag, önska att den gick långsammare. Men aja precis när jag skulle hem börja det ÖSREGNA och mitt smink och mitt hår blev helt pajat.. xd Håret dyngsurt och sminket rann. Och nu har jag precis ätit en chokladkaka mamma baka igår muums! Juste imorgon ska jag till grönan med massa igen. Måste ju passa på eftersom man har guldkort (?) Och då måste jag förstås gå upp skittidigt för att duscha osv.


Outfit -
Leggings från h&m 99:-
Vitt linne från ginatricot 99:- eller 199:- minns inte ;)
Randig långärmad från h&m 129:-
Grå sharl ( stavning ) lånad av tanya gumman :)

Råka tyvärr radera bilden på hunden för den såg jättekonstig ut men låna en från google..
den såg ut så fast helbrun ( ljus ) och lite sötare och mindre ( eftersom oscar/oskar var 10 veckor )
haha och den hunden som var här såg MYCKET mycket snällare ut :)

 


Puss på rompan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback