Tisdag också skön

Shuue :)
Idag vare också en skön dag i skolan, vi slutade klockan 11:40 ;) haha vet inte varför.
Men bara för att vår skola äger. Aja efter skolan gick jag hem för att tanya inte hade slutat och när hon sluta mötte jag henne i centrum och vi följde efter några killar som går i tanyas skola. Dom gick till ip och skulle spela fotboll så vi kolla på och där var amanda edith och bella som också skulle vara med. Jag satt och kolla på för jag pallade inte köra. Också hatar jag fotboll. Men sen när alla stack gick jag och tanya också. Fast vi mötte issa i centrum och gick till skolan för att gunga. Sen var issa tvungen att gå hem och tanya skulle äta så jag följde med henne hem och när hon ätit klart gjorde hon lite läxa medans jag satt och höll på med mobilen.. (a) Sen mötte vi oscar och philip i skolans gunga igen en stund men sen var jag tvungen att dra hem och göra lite läxa. Och nu sitter jag och kollar på youtube och bloggar. Juste bilderna från igår ska ni få se.. tog inga bilder idag tyvärr.


Haha laura och jag flumma lite igår vid tuben.. nivet han som r med i reklamen " bredbansbolaget "
haha fett het eller? xd

sötnoosen i kärrtorp, haha hon testa en studenthatt :)

Puss/emma


Kommentarer
Postat av: I S S A

sv: ´hahahahha

2010-05-11 @ 21:27:21
URL: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback