trött som fan

shushu.
rubriken beskriver allt, ÄR SJUKT TRÖTT! menmen har ju vart på grönan? Då blir man ju alltid trött. Där va jag med sofie och laura vi åkte några saker för det var så jäkla mycket folk fast det spöregna då och då. Jag och laura geeka insane fan va kul det var. Vi åt och det var typ några tält med olika företag där som typ ica och metro och i metrotältet kunde man göra egna knappar som jag kommer visa sen. Och i icatältet kunde man lukta på olika saker och typ ta minimorötter och frispee (stavning.) Vi mötte också MÅNGA där som gick i min gamla skola som: Ylva, nadja, issa, filippa, elin bw, emelie bw, elin s, linnes, fia, oscar, joakim, john och många fler som jag inte orkar rabbla upp. Vi mötte typ dom lite då och då. Laura och mitt sista åk på insane fick hon åka 2 gånger medans jag vänta på henne. Och jag HATAR att åka mot grönan så jag sa att jag ville åka mot havet och att jag inte våga åka mot grönan. Den killen som jobba ba: kom igen, lägg av. Asså han va verkligen seriös och skitsur, blev fan rädd han va skitgammal också. Fan va arg jag blev på han den där gubbjäveln xd. Aja sen sprang vi till båten och när vi gick av köpte vi rämmar. Sen åkte vi hem och laura till sej och jag till mejResten av kvällen ska jag fixa mina kläder som jag ska ha på min skolas redovisning på tisdag, och sitta vid datan. Åh! Imorgon är det skola :@ Gud vad jag längtar till sommarlovet nät man slipper skolan! Det blir nog grönan nästa fredag igen. Men vi hörs pusspuss.


Haha igga mitt ansikte, driver hade lite tråkigt på landet.

Outfiten igår..
Kort tröja ginatricot 129:-
Linne under h&m 99:-
Shorts vet ej köpte dom förra året.

Dålig bild men det syns iaf vare står på dom :)

Mina rämmar ;)

sofie och fia i tilt :)

haha ylvas och min kompis ! §




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback