Ute med issa

Hejhej alla söta läsare.
Det blev inge inlägg igår för att jag hann inte klockan blev helt plötsligt 10 och då pallade jag inte sätta på datan. Så jag gick och la mej istället ;p. Igår vare "skola" eller jag och en grupp var på orhem och gjorde massa gruppövningar och sammarbetsövningar. Det var rätt lätta saker och inte så jätte tråkiga. Haha typ våra ledare där var typ en från kyrkan som var präst, två från sos och en från fritidsgården. Och det var från 9 - 2 :) Efter det så åkte emelie och jag till farsta och såklartäre hon som köper och inte jag :p Hon köpte typ shorts smink osv. För hon fick typ 550 av sin pappa. Och vi åt på donken också, då åt jag Mc chicken junior. Och typ jätte mycket pommes av emelie. När vi åpkte hem var klockan kanske 4 och vi gick först till emelie för att lämna hennes grejer och senare till laura och där var issa och julia. Vi hoppade studsmatta en stund sen gick vi till emelie som skulle byta om till hennes nya grejer och sen drog issa och julia. Och då var det bara jag emelie och laura kvar så vi messa tanya om hon villle göra ngt, och så träffa vi oscar och jonatan. När laura gick gick vi andra till ip för att kolla på när emil, elias, simon och jocke spela fotboll (och några från min nya skola.) Sen vid halv åtta drog jag hem och åt. Senare vid åtta ringde jag issa och fråga om hon ville träffas. Det ville hon så jag bytte om till shorts linne och keps. Fett skönt! Ni har säkert sätt bilderna från issas blogg. Så var iaf min outfit från igårkväll. Vid tio över nio kom min pappa och hämta mej och sen fixa jag i mitt rum för idag kommer vår städare. Aja över till idag, idag ska jag va med emelie igen tror jag och vad vi ska göra vet jag inte men jag skriver mer ikväll när jag vet. Juste en sak jag ska köpa är en NewYork keps som issa har på sin blogg. Assnygg och skön. Aja vi hörs ikväll pusspuss.


drivbild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback