Imorgon börjar helvetet

Aa rubriken säger det, HELVETET börjar imorn.. asså ååh jag vill ha sommarlov :( ta mej tillbaks !
Vakna för ett tag sen av att laura ringde och hade fått tandställning.. naw stackars lilla gumman, vil verkligen inte ha det !! Men jag kommer få det änpå :/. Sen efter hon ringt så ringde ida , och vi skulle ju åkt till grönan idag med eftersom det regnar vet vi inte.. dom öppnar ju 3 idag så i får se hur vädret blir under dagen. Man vill ju liksom göra något roligt på sista dagen på sommarlovet :(. Har föresten blivit förkyld så jag kanske inte kan bada med klassen på fredag :'(. Menmen kan inte göra nått åt det, haha föresten har jag blivit smittad av issa som också är förkyld :/. Haha ska sluta va med alla som är sjuka hela tiden xD. Aja skriver mer sen.

Puss/emma

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha ja, han är underbar :D

2010-08-17 @ 10:24:27
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback