godmorgon

Hejhej bloggen , sovit gott? Själv har jag sovit jättebra :D Hemma hos ida också, kom nyss hem för hon skulle på match , men ska vara med henne efter. Vi vakna ungefär 8, eller hon väckte mej 8 och ja låg där ett tag sen börja vi göra oss i ordning. Sen åt vi frukost och vid typ tio i 9 gick jag hem till mej , ska typ snart åka till något ställe med mina föreldrar och handla present till jossan. Men saken är att jag vet inte vad jag ska köpa ;o haha något hittar jag nog på. Men ska fråga ändå, aja ska typ fixa mej snart ska först in på fb och kolla lite. Kommer nog blogga mer ikväll , ska ju på tjemiddag hos jossan så jag kanske kan när jag kommer hem, men det är bara kanske. Aja vi ses sålänge :)
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback