me love yogort

A jag älskar yogurt, så gott :)
Godmorgon föresten ! vakna 7 och gick upp och började fixa mej, precis när jag börjat sminka mityt ena öga så skulle ja krama mamma och mascaran hade inte hunnit torka så jaa mamma fick på hela kinden -.- haha fan så fick börja om. Men så går det om man inte låter det torka innan ;).

Aja idag har vi 20 minuters sovmorgon, hahhaha tack liksom ? :o A och har b-språk i 50 minuter, matte i 2 timmar och tjugo minuter, & sist men inte minst träslöjd. Rätt skön dag för den går så snabbt men orkar ändå inte skolan ;p. Efter skolan vet jag inte vem ja ska va med , sofie blev ju sjuk så henne kan ja glömma  och karro har jag inte hört något av så jag vet inte. Och ida och jag skulle typ ses på kvällen vid typ 5 eller nått där. Haha nått blire iaf :) Aja ska gå på toa och sätta mej vid tvn så ses vi ikväll.

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback