mycke läxor

Hejhejhej :)!
Kom nyss hem från laura, vi plugga (typ inge alls,) flumma, åt och satt vid datan och försökte få över hennes bilder på datan. Hahahah sen la hon upp alla hennes bilde på fb så nu kommer hon typ ha 180 bilder på hennes profil, haha :p typiskt laura ! Aja sen åkte jag hem med bussen medans ja lyssna på musik. Me loove :d ska blogga på min andra blogg också nu sen ska jag nog plugga lite mer tills imorgon, så blir det nog tv sen. aja här kommer lite bilder :)


jag just nu, oooomg :p

hahah emil

olivia :)

hahaha förlåt laura , du är assöt <3<3

söta amanda älskar gurkor :)

tanya, alex & issa

amanda, emelie & laura

söta chiro :) (stavning)


naaw <3

hahaha :p

naaaaaaaaaaaaaaw<3

osv har några till från idag men orkar inte nu. Ska duscha nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback