rörig dag

TjenisPenis ! :)
Har suttit vid datan ett tag nu och snackat med några på fb :)
Försökte att ladda upp bilder och de gick men sen råka ja klicka på kryss och då testade ja en gång till och då kom inte bilderna fram, suuuuuuuck! så det betyder att dom har försvunnit från datan och aldrig kan komma tbx. Haha aja så går det ibland ;) Aja skit i det, tar nya imorgon. Idag efter skolan tänkte jag och laura åka till grönan men vi kolla på internet och det var stängt :( så vi två åkte till centrum och tråka ett tag sen gick vi till vardagsrummet ( ett fik ) och laura köpte kladdkaka och de tog ja kort på men bilderna försvann ju :/. Aja sen åkte laura hem till sej och jag till sofie melin, vi drack chailatte och chilla lite, a sen skulle ja ju träffa issa, emelie och alex så ja och issa åkte till alex och vi såg en skitrolig film med massa "kändisar" i , asså inga riktiga utan några som hade klätt ut sej. Aja skit samma , sne åkte jag hem och tog bort sminket, pallade verkligen inte ! Och nu har jag & min brorsa ff hela kvällen (aaaaaaaa) haha me liike :d Så vet faktiskt inte vad jag ska göra , kanske träffa någon. Aja vi ses kanske sen om inte imorgon.

Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback